LV | RU  
Piezvani: +371 29339907

Svarīgākās 10 uzvedības normas attiecībās ar klientiem

Zelta biznesa likumi

Es domāju, ka ikviens man piekritīs, ka viens no galvenajiem zelta likumiem apkalpošanas sfērā varētu skanēt apmēram šādi:

Mēs izturamies pret klientiem tā, kā vēlamies, lai tie izturētos pret mums! 

Tas skan diezgan saprotami, un tomēr zemāk es mēģināšu šo frāzi sadalīt 10 būtiskākās uzvedības normās, kas vēl dziļāk izskaidros šo vienkāršo un tajā pašā laikā grūtāk paveicamo klientu apkalpošanas likumu.

1. Piedāvājiet klientiem tikai labus, precīzāk godīgus darījumus. Labām stabilām attiecībām ir vajadzīgs laiks, tāpēc nemēģiniet palielināt īslaicīgas peļņas iespējas.

2. Meklējiet veidu, kā klientiem atvieglot sadarbību.

3. Nekad neaizmirstiet klientiem pateikties.

4. Komunicējot ar klientiem, mazāk liekvārdības.

5. Atbrīvojiet klientus no lielām papīru, sadarbības nosacījumu kaudzēm. Nost ar birokrātiju.

6. Jebkurai operācijai jābūt ātrai un vienkāršai.

7. Perfekti pārziniet savu biznesu pakalpojumus, lai īstā brīdī piedāvātu īsto preci.

8. Atcerieties – nav viens piedāvājums (par maz!), nav trīs (par daudz!), bet vienmēr piedāvājiet klientam izvēlēties starp diviem piedāvājumiem.

9.Laikā, kad klients ar Jums runā, viņi nerunā ar Jūsu konkurentiem. Esiet pacietīgi.

10. Un svarīgākais likums mūsdienu ātrajā biznesa vidē – cienīsim cits cita laiku.

Lai Jums veicas! Evita