LV | RU  
Piezvani: +371 29339907

20 VEIDI kā optimizēt savu viesnīcas mājas lapu

hotel expert

Tā kā lielākais vairums ceļotāju viesnīcu izvēlas izmantojot internetu, tad viens no svarīgākajiem mārketinga elementiem ir PAREIZI izveidota viesnīcas mājas lapa.

Zemāk es esmu apkopojusi 20 svarīgākos punktus, kam noteikti būtu jābūt ikvienā viesnīcas mājas lapā, lai tā pilnībā pildītu savu funkciju, un kļūtu nevis tikai kā “apskates objekts”, bet arī kā “rezervēšanas platforma”, angliski tas skanētu “from lookers into bookers”.

1. MĀJAS LAPAS NOSAUKUMS

Ja jūs vēlaties izveidot mājas lapu vai arī,ja tas jau ir paveikts, tad pienāk brīdis, kad jāizvēlas arī tās domēna vārds – nosaukums. Un, lai ar nosaukumu nenošautu greizi, svarīgi ir zināt galvenos pamatpunktus. Kā piemēram, domēna vārdam jābūt unikālam. Izvēlieties tikai .lv vai .com domēnus. Nosaukumam jābūt viegli uzrakstāmam, iegaumējamam un pēc iespējas īsākam. Svarīgi ir nemaldināt apmeklētājus ar nepareizu priekšstatu. Nelietojiet domuzīmes un ciparus.

Jebkurā gadījumā brīvos domēna vārdus Jūs variet pārbaudīte ww.nic.lv mājas lapā.

2. SKAISTAS UN KVALITATĪVAS BILDES

Pārdodot viesmīlības pakalpojumus, viena no svarīgākajām lietām ir to vizuāli pareizi un skaisti pasniegt, lai ikvienam klientam to gribētos nopirkt un izvēlēties tieši attiecīgo viesnīcu vai restorānu.

Bet atcerieties, nepārspīlējiet un nepārcentieties ar sava pakalpojuma izdaiļošanu un butaforisku bilžu izveidošanu, klients priecāsies, ja saņems to, ko noskatījis bildē!

Viesnīcu portāls Oyster ir izveidojis sarakstu ar gadījumiem, kuros viesnīcas ir ievērojami uzlabojušas vizuālo noformējumu, lai pievilinātu tūristus, tomēr realitāte ir pavisam cita. Oyster pārstāvji vairāku gadu garumā slepus ir palikuši viesnīcās, lai pārbaudītu mārketinga materiālos publicēto. Šī lielā eksperimenta galvenā atziņa – izvērtēt viesnīcu aprakstos publicētās fotogrāfijas, vai tās nav pārāk mākslīgas un nedabīgas.

Lukss (5)

Baltic Pictures LARGE-4761

3. IZSTĀSTIET SAVU VIESNĪCAS STĀSTU

Mūsdienās nevienam nav laika lasīt garus un nogrudinošus rakstus. Tas pats attiecas uz viesnīcas pakalpojumu aprakstiem. Piemēram, kā būtu, ja neveidotu ikreiz savu stāstu ar “Viesnīca atrodas pašā pilsētas centrā…”, varbūt piedāvājiet “mājas prom no mājām! Jauni iespaidi viesus sagaidīs ik uz soļa”.

Izveidojiet stāstu, lai ceļotājs to gribētu ne tikai izlasīt, bet, lai tas stāsts viņu patiesi ieinteresētu, un viņš veiktu rezervāciju. Jo mājas lapas svarīgākais darbs ir rezervācijas!

4. LINKI UZ SOCIĀLAJIEM PORTĀLIEM

Sociālo tīklu linki ir svarīgi algoritmi priekš Google meklētāja. Tāpēc ir ļoti labi, ja Jūsu viesnīcas mājas lapā ir savienojums ar tiem. Facebook, Twitter, Instagram un Pinterest – teicamas informatīvas platformas.

socialie mediji

5. 360 GRĀDU VIRTULĀS TŪRES

Izmantojiet šo lielisko un radošu risinājumu, kas ne tikai atvieglos ikdienas darbu, bet arī ļaus viesnīcas viesiem un klientiem ieraudzīt viesnīcas pakalpojumus no cita, daudz kvalitatīvāka skatu punkta. Piemēram: Bīriņu pils (spiediet uz bildi un noskatīties 360 virtuālo tūri)

birinu pils

6. KONTAKTI KATRĀ LAPPUSĒ

Tālruņa numuru, e-pastu vai rezervācijas logu vislabāk izveidot redzamā vietā un katrā lapppusē. Lai tā vieta ir nemainīga un klientam viegli sasniedzama. Piemēram:

Screen Shot 2015-06-01 at 20.34.52

7. MOBILĀ VERSIJA

Eksperti prognozē, ka 2016.gadā mobīlo ierīču izmantošana kļus daudz pieprasītāka par stacionāriem datoru lietošanu. Mājas lapai ir jābūt perfekti izlasāmai jebkurā ekrāna versijā.

Un atcerieties, ka pēdējo brīžu rezervācijas tiek veiktas tieši izmantojot mobīlās ierīces, tādēļ, ja Jūs vēlaties vairāk nopelnīt, pārliecinieties, ka Jūsu mājas lapa ir mobīlām ierīcēm draudzīga.

mobilas versijas viesnicai

8. VIDEO 

Cilvēku smadzenes vizuālo informāciju apstrādā un atceras ātrāk un labāk. Tas ir iemesls, kāpēc video ļoti efektīvi un var palielināt Jūsu apmeklētāju izpratni par viesnīcas piedāvājumiem par 74%. Kvalitātīvi video par viesnīcas dzīvi ir ļoti labs mārketings elements.

Lielu uzslavu es izsaku viesnīcai Mercure Riga Centre ar savu kreatīvo video ” CHANGING TIES”

MERCURE HOTEL RIGA

9. BLOGS

Saturs ir karalis! Un vienkāršakais veids, kā nodrošināt lielāku apmeklētāju skaitu ir pievienot bloga sadaļu savā mājas lapā. Par ko gan rakstīt viesnīcas blogā? Tēmas ir plašu plašās, sākot no ceļošanas padomiem, aprakstiem par apskates objektiem, restorāna piedāvājumiem, un beidzot jaunumiem. Galvenais, saprast sava bloga mērķi. Man šķiet, ka tas ir – ar saviem bloga ierakstiem palīdzēt ceļotājiem plānot savu ceļojumu labāk un veiksmīgāk. Angliski to varētu dēvēt kā “value in advance” – mēs dodam saviem viesiem kaut ko noderīgu, pirms tiek veikta rezervācija. Šī nemateriālā vērtība bieži vien nospēlēs lielu lomu rezervācijām.

10. ATPAKAĻSAITE – SASAISTE AR DRAUDZĪGIEM UZŅĒMUMIEM

Padomājiet, jo vairāk googles meklētājam būs pieeja jūsu mājas lapas saitei, jo augstākā pozīcijā Jūs būsiet. Palūdziet saviem sadarbības partneriem izvietot viesnīcs baneri vai informāciju ar mājas lapas linku kompānijas mājas lapā. Kā arī piedāvājiet viņu linku izvietot savā lapā.

11. SEKOJIET SAVU NOTIKUMU SADAĻAS AKTUALITĀTĒM

Atcerieties, ka viesnīcas pakalpojumi ir tikai viens elements no ceļojuma plānošanas. Jo vairāk Jūs dodiet iemeslu tūristiem izvēlēties savu pilsētu un atrašanās vietu, jo labāk. Izveidojiet Notikumu lapu un atspoguļojiet dažādas aktualitātes – vietējos pasākumus, notikumus, konferences, tas viss dos plašāku ieskatu Jūsu sabiedriskajā dzīvē.

Tikai neaizmirstiet šo lapu visu laiku atjaunot, jo nebūs laba vizītkarte viesnīcas mājas lapai, to apskatot vasaras periodā, secināt, ka pēdējais ieraksts ir bijis par Jaungada balli.

Piemēram:

Radisson viesnica

12. SPECIĀLIE PIEDĀVĀJUMI

Ikviens veicot rezervācijas vienmēr grib “nošaut divus zaķu ar vienu šāvienu”. Un noteikti, ja viesis mājas lapā redzēs sev tīkamu piedāvājumu, kā piemēram “rezervējiet istabu un bonusā iegūsiet spa apmeklējumu”, noteikti nospēlēs daudz lielāku lomu viesnīcas izvēlē.

Bet atcerieties, visam pamatā ir izmaksas un Speciālā piedāvāja orģinaliāte un aktualitāte.

SPECIAL OFFER

SPECIAL OFFER

13. VIESU ATSAUKSMES

60% ceļotāju, veicot rezervāciju, vispirms iepazīsies ar atsauksmēm. Tāpēc sekojiet tam, lai Jūsu mājas lapā būtu regulāri ievietotas jaunas atsauksmes. Mans ierosinājums ir izveidot linku uz www.booking.com vai www.tripadvisor.com atsauksmju lapu.

14. ANALĪZE

Sena biznesa paruna vēsta “ Jūs nevariet menedžēt to, ko Jūs nevariet analizēt”. Tas pats attiecināms uz mājas lapas administrēšanu. Pievienojieties google analytics un sekojiet aktualitātēm, novērojumiem, veidojiet savu lapu labāku.

google analytics

15. POTENCIĀLIE KLIENTI

Tie nepasūta Jūsu viesnīcu šodien, bet nekur nav teikts, ka nepasūtīs to nākotnē. Un tieši tāpēc izveidojiet atgriezenisko saiti ar potenciāliem viesiem. Izveidojiet savā lapā jaunumu e-pastu ievietošanas logu. Un iegūstot to, neuzbāzīgi sāciet veidot e-mārketinga attiecības līdz pārvēršat to par veiksmīgu rezevāciju nākotnē.

16. IZVEIDOJIET SKAIDRU AICINĀJUMU UZ RĪCĪBU

“Rezervējiet tagad!” vai “Abonēt šodien!” Jūsu mājas lapā ir skaidrs aicinājumu uz rīcību. Galvēnais mans ierosinājums – ievietojiet tikai vienu aicinājumu uz rīcību, lai nesajauktu galvu cilvēkiem ar vairākiem ziņojumiem.

17. DATU DROŠĪBA

Internets nav īsti drošākā vieta – tas ir pilns ar hakeriem un negodīgiem uzņēmējiem. Tāpēc paradiet ticamības apliecinājumu jūsu mājas lapai uz tiešajām rezervācijām. SSL sertifikāti un kreditkaršu drošības nozīmītes, kā arī Jūs variet arī ievietot jebkurur balvu, ko esiet saņemuši no ticamām organizācijām.

18. APLŪKO, KO DARA JŪSU KONKURENTI

Jā, tieši tā, sekojam un aplūkojam konkurentu viesnīcas mājas lapas un aktivitātes sociālajos tīklos. Tajā nav nekas slikts. Smeļamies idejas un veidojam jaunas savas.

19. SEKOJIET JAUNĀKAJĀM TEHNOLOĢIJĀM

Iesākumā salīdziniet kāda bija Jūsu mājas lapas pirms 3-4 gadiem, un Jūs redzēsiet lielu atšķirību. Attīstoties tehnoloģijām, Jums ir iespēja attīstīt savu biznesu līdz ar laiku un visu laiku būt aktīviem mārketingā.

Piemēram: cik daudz viesnīcām ir konts Instagramā? Vai zinājāt, ka šī ir viena no 2015.gada populārākajām aplikācijām? Bet tā ir lieliska reklāma viesnīcai un labs mārketings rīks pilnīgi bezmaksas!

 instagram       instagram 2

20. TESTĒJIET SAVU MĀJAS LAPU

Vienmēr pārbaudiet savu mājas lapu no divām pusēm, kā tas izskatās un funkcionē no ceļotāja puses un kā tas palīdz attīstīt biznesa no viesnīcas puses. Jautājiet atsauksmes no apmeklētājiem, kas paticis, kas nē.

 

Atcerieties, Jūsu mājas lapa joprojām ir labākais tiešsaistes pārdošanas rīks. Padomājiet vai tā pilnībā pilda savas funkcijas, un tad soli pa solim pilnveidojiet to, lai mājas lapas attaisnotu Jūsu biznesa mērķus.

Lai veicas! Evita