LV | RU  
Piezvani: +371 29339907

Vizīkarte – svarīgs kartona gabaliņš

Biznesa tikšanās laikā, viens no pirmajiem marketinga rīkiem ir neviens cits kā vizītkarte. Un ap šo mazo, bet būtisko kartona gabaliņu ir izveidojušās daudz būtisku nianšu un tradīciju, kurus būtu lietderīgi iegaumēt.

Labai vizītkartei jāspēj ietvert visa tava biznesa būtība, jo tā rada pirmo iespaidu par tās īpašnieku vai uzņēmumu. Tas nav viegls uzdevums, ja standarta vizītkartes izmērs ir 90 x 50 mm. Kā gan veiksmīgi iespējams nodot savas firmas ziņojumu tālāk, ja piešķirts tik mazs informācijas laukums?

vizitkartevizitkarte avizitkarte

Protams, nevajag cerēt, ka vizītkarte spēs izstāstīt pilnīgi visu uzņēmuma stāstu. Vizītkartes pamatuzdevums ir iesēsties klientu vai sadarbības partneru atmiņā ar vizuālo pievilcību, oriģinalitāti vai arī piesaistošu un kodolīgu tekstuālo informāciju.

Veido savai biznesa nozarei atbilstošu vizītkarti, lai tā uzrunātu attiecīgo mērķauditoriju. Ja vadi uzņēmumu, kurš ražo bērnu rotaļlietas un spēles, tad vizītkartē nepieciešams izmantot gaišas un jautras krāsas, kā arī burtu fontu, kas ir rotaļīgs. Attiecīga dizaina izvēle attiecas uz jebkuru biznesa nozari – finanšu, apģērbu ražošanu, apdrošināšanu vai jebkuru citu nozari.

Bieži vien profesionāli dizaineri norāda, ka uzņēmējiem nevajadzētu mēģināt radīt vizītkartes uz pašu roku. Taču vairāku uzņēmēju budžets ir ierobežots un tiem nav citas izvēles, kā mēģināt veidot biznesa vizītkarti kā paši prot.

Ja darbojies radošā biznesa nozarē tev ir daudz lielākas iespēja veidot neparastas vizītkartes. Tomēr pamatā atceriies zemāk norādītos vizītkartes veidošanas pamatprincipus: Vienmēr izmanto savas firmas logo par vizītkartes pamatu. Veido to, kā lielāko vizuālo elementu uz vizītkartes;

  1. Vienmēr izmanto savas firmas logo par vizītkartes pamatu. Veido to, kā lielāko vizuālo elementu uz vizītkartes;
  2. Jo vienkāršāk, jo labāk. Nevajadzīgi nepiesātini vizīkarti ar lieku informāciju;
  3. Iekļauj pamatinformāciju – vārdu, uzvārdu, amata nosaukumu, firmas vārdu, adresi, telefonu, kā arī e-pasta un mājas lapas adresi.
  4. Pārliecinies ka burta fonts ir salasāms;
  5. Vizītkartē lietojiet vienu vai divas krāsas.

Biznesa vizītkartei nav jābūt garlaicīgai. Ja industrija ļauj, piešaujiet savai vizītkartei radošuma devu. Šie ir tikai daži no piemēriem:

vizi7  vizit1 vizit2 vizit4 vizitk9 vizitk6 vizitk5 vizit8

Atceries:

  1. Veido nedaudz lielāka izmēra vizītkartes. Tās var kļūt par nelielām uzņēmuma brošūrām – veido tās no plastmasas un papildini tās ar pāris fotogrāfijām;
  2. Pamēģini pielietot netradicionālas formas vizītkartes, piemēram, sirds formā, ja strādājat kāzu plānošanas biznesā, utt.
  3. Arī papīrs ar tekstūru vizītkarti var padarīt daudz interesantāku;
  4. Apdrukā vizītkarti no abām pusēm – vienā pusē sniedz visu informāciju, otrā izpaudies ar vizuālajiem elementiem.

Ceram, ka šie padomi noderēja, lai izprastu veiksmīgas vizītkartes izstrādes principus.

Kļūsti redzams ar savu radošo biznesa vizītkarti!